04 April 2011

Baby Boy ^_^

alhamdulillah..pada 30/3/2011..ana dapat baby baru..huhu.anak ana ke? xdelah..bukan anak ana sebab i'm still single..(kalau dah kahwin,logik jugak dapat baby.huhu)..cuba teka,adik ana yang ke berapa?sape nak jawab, cepat angkat tangan...
-
-
-
-
-
Jawapannya ialah....adik yang ke-
-
-
-
-
-
10
(insyaAllah yang bongsu dah kot umi cakap..tapi kalau ada rezeki lagi, kita terima ^_^)

ni ada gambar dia tapi sekeping je la..huhu
sebab kakak dia ni belum sempat nak balik rumah lagi nak ambil pic banyak2..huhu.


"Seindah anugerah illahi anak-anak penyejuk hati yang juga menggapai impian menjadi mukmin mukminah soleh solehah"

Semoga menjadi penyambung rantai-rantai perjuangan kelak..amin.
Jadi anak yang soleh buat umi dan abah ye dik...♥

insyaAllah..nanti kalau diberi peluang dan kemudahan olehNya, ana akan balik 2 minggu lagi.
rindu sangat kat family..dah lama betul xbalik umah..=(
 terutamanya kat umi dan abah..
(-__-)

pintaku padaMu ya Rabb:

"Ya Tuhan kami, anugrahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan 
keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), 
dan jadikanlah kami imam bagi orang-orang yang bertakwa."

3 comments:

Nazihah@Jiha said...

Alhamdulillah..comey baby boy tu...^_^ tahniah dpt adiq baru yg ke-10..^_^ akak nya ni anak ke brapa?? hee

mujahidah_fillah said...

akaknya anak yg pertama =)

istisyhad said...

Alaaa.. cumelnye dia.
Tahniah ana, seronok nye dia dpt adik.. Beruntung adik dia ada kakak yg solehah mcm ana. ;)

Nanti letak pic adik baru banyak2 ee.. ;)

:: Halwa Telinga ::