27 June 2010

بسم الله الرحمن الرحىم
Hari ni dah masuk dua hari ana tinggal kat sini..betapa rindunya kat rumah.huhu..selalu x rasa macam ni. Mungkin sebab sunyi dan xde teman berbual. Sebab tu rasa sdih je.
Walaubagaimana pun, ana xboleh lemah n ikutkan sangat perasaan..teringat mesej kawan ana tadi.kt kena KUAT..betul tu..memang kaum wanita ni lemah..itu x dinafikan tapi kekuatan diri tu tetap ada..sabarlah..masih ada tanggungjawab di sini yang belum terlaksana.. insyaALLAH,kalau kita tolong agama-Nya, Dia akan menolong kita dan Innallah hama ana..sesungguhnya ALLAH bersama kita..
Mulai hari ni mulakan azam baru dengan sesi baru yang bakal bermula tak lama lagi..berikanlah hadiah kejayaan kepada mereka,umi dan abah..insyaALLAH..
Ya ALLAH,permudahkanlah segala urusanku..amin.



No comments:

:: Halwa Telinga ::